Demi schreef:Desinteresse schreef:Demi schreef:
Jaa true! Zie net op de Mijn NS website wel dat het soms een paar dagen kan duren haha laaaaaaaame
Uit ervaring weet ik dat dit soms een week kan duren als het tegenzit. Ik denk wel nu het rustiger is dat het misschien al binnen een paar dagen er op staat. Ik weet niet of dat op tijd is?
Ja ik las het net ook op het forum haha jammer dit

De inchecks van de bussen staan er sowieso nog niet op
Het is geen probleem maar ik was wel benieuwd of hij nu m’n korting gepakt had of niet want ik wil m’n kortingsabonnement stop gaan zetten, maar misschien krijg ik dan weer gedoe met bewijzen dat ik ‘m toen nog wel had oid, maar dan zie ik ‘t wel
Wel vreemd dat dat zo lang duurt en dat ze je reisproducten niet laten zien (en dat NS Flex blijkbaar ook weer niet werkt met busabonnementen pfff)
Als het achteraf niet klopt kun je de klantenservice een bericht sturen. Ik heb wel eens achteraf geld teruggekregen