Je hebt nog niet gereageerd op het forum.

Hier komen de laatste 3 forum topics te staan
waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Cool.dus.niet
Ik geef random sets weg, want vp bday!
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.

Klik hier om een gratis account aan te maken en ik leg je uit hoe jij je eerste fans en popdollars verdient.
> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald.

Forum

Algemeen < Algemeen
NS Flex/reizen op rekening
Demi
Wereldberoemd



Waar kun je in hemelsnaam voordat je een factuur krijgt, zien hoeveel je reizen hebben gekost?

Volgens mij heeft hij namelijk m’n kortingsabonnement niet gepakt maar ik kan dus nergens zien hoeveel ik betaald heb voor de trein en bus?
Anoniem
Wereldberoemd



Ik kijk altijd op de website ov-chipkaart.nl
Dan moet je even je gegevens invullen en dan kun je als het goed is zien wat voor bedragen er in rekening zijn gebracht en wanneer 
Demi
Wereldberoemd



Roseberry schreef:
Ik kijk altijd op de website ov-chipkaart.nl
Dan moet je even je gegevens invullen en dan kun je als het goed is zien wat voor bedragen er in rekening zijn gebracht en wanneer 
Heb je ook reizen op rekening? Want ik gebruik dat altijd idd en normaal staan er altijd bedragen bij idd, maar nu ik dus reizen op rekening heb staat er gewoon helemaal geen bedrag bij de ritprijs

en de NS app zegt dat ik 0 euro aan reiskosten heb gemaakt dus dat is ook een beetje vreemd haha
Anoniem
Wereldberoemd



Demi schreef:
Roseberry schreef:
Ik kijk altijd op de website ov-chipkaart.nl
Dan moet je even je gegevens invullen en dan kun je als het goed is zien wat voor bedragen er in rekening zijn gebracht en wanneer 
Heb je ook reizen op rekening? Want ik gebruik dat altijd idd en normaal staan er altijd bedragen bij idd, maar nu ik dus reizen op rekening heb staat er gewoon helemaal geen bedrag bij de ritprijs

en de NS app zegt dat ik 0 euro aan reiskosten heb gemaakt dus dat is ook een beetje vreemd haha
Oh nee ik had gewoon een studenten ov maar dan kon ik wel zien wat voor kosten ik had gemaakt in het weekend. Wat gek zeg! Laten we hopen dat je gratis hebt gereisd dan hahaha
Demi
Wereldberoemd



Roseberry schreef:
Demi schreef:
Roseberry schreef:
Ik kijk altijd op de website ov-chipkaart.nl
Dan moet je even je gegevens invullen en dan kun je als het goed is zien wat voor bedragen er in rekening zijn gebracht en wanneer 
Heb je ook reizen op rekening? Want ik gebruik dat altijd idd en normaal staan er altijd bedragen bij idd, maar nu ik dus reizen op rekening heb staat er gewoon helemaal geen bedrag bij de ritprijs

en de NS app zegt dat ik 0 euro aan reiskosten heb gemaakt dus dat is ook een beetje vreemd haha
Oh nee ik had gewoon een studenten ov maar dan kon ik wel zien wat voor kosten ik had gemaakt in het weekend. Wat gek zeg! Laten we hopen dat je gratis hebt gereisd dan hahaha
Ja haha met studentenov werkte het bij mij idd ook gewoon! En ook toen ik een abonnement had

zou wel gek zijn als er bij de bus ook al niks is afgeschreven? Wel gek hahahaha maar wil idd geen slapende honden wakker maken bij de NS dus ik ga ‘t mooi niet navragen
Anoniem
Wereldberoemd



Demi schreef:
Roseberry schreef:
Demi schreef:
Heb je ook reizen op rekening? Want ik gebruik dat altijd idd en normaal staan er altijd bedragen bij idd, maar nu ik dus reizen op rekening heb staat er gewoon helemaal geen bedrag bij de ritprijs

en de NS app zegt dat ik 0 euro aan reiskosten heb gemaakt dus dat is ook een beetje vreemd haha
Oh nee ik had gewoon een studenten ov maar dan kon ik wel zien wat voor kosten ik had gemaakt in het weekend. Wat gek zeg! Laten we hopen dat je gratis hebt gereisd dan hahaha
Ja haha met studentenov werkte het bij mij idd ook gewoon! En ook toen ik een abonnement had

zou wel gek zijn als er bij de bus ook al niks is afgeschreven? Wel gek hahahaha maar wil idd geen slapende honden wakker maken bij de NS dus ik ga ‘t mooi niet navragen
Ja slim! Misschien is het een bug ofzo? geeeeen idee
En als je toch een factuur krijgt kun je ze altijd nog mailen of ze een overzichtje voor je hebben met wanneer je gereisd hebt en hoeveel dat kostte per rit.
Demi
Wereldberoemd



Roseberry schreef:
Demi schreef:
Roseberry schreef:
Oh nee ik had gewoon een studenten ov maar dan kon ik wel zien wat voor kosten ik had gemaakt in het weekend. Wat gek zeg! Laten we hopen dat je gratis hebt gereisd dan hahaha
Ja haha met studentenov werkte het bij mij idd ook gewoon! En ook toen ik een abonnement had

zou wel gek zijn als er bij de bus ook al niks is afgeschreven? Wel gek hahahaha maar wil idd geen slapende honden wakker maken bij de NS dus ik ga ‘t mooi niet navragen
Ja slim! Misschien is het een bug ofzo? geeeeen idee
En als je toch een factuur krijgt kun je ze altijd nog mailen of ze een overzichtje voor je hebben met wanneer je gereisd hebt en hoeveel dat kostte per rit.
Jaa true! Zie net op de Mijn NS website wel dat het soms een paar dagen kan duren haha laaaaaaaame
Anoniem
Wereldberoemd



Demi schreef:
Roseberry schreef:
Demi schreef:
Ja haha met studentenov werkte het bij mij idd ook gewoon! En ook toen ik een abonnement had

zou wel gek zijn als er bij de bus ook al niks is afgeschreven? Wel gek hahahaha maar wil idd geen slapende honden wakker maken bij de NS dus ik ga ‘t mooi niet navragen
Ja slim! Misschien is het een bug ofzo? geeeeen idee
En als je toch een factuur krijgt kun je ze altijd nog mailen of ze een overzichtje voor je hebben met wanneer je gereisd hebt en hoeveel dat kostte per rit.
Jaa true! Zie net op de Mijn NS website wel dat het soms een paar dagen kan duren haha laaaaaaaame
Wel echt typisch NS weer dit
Anoniem
Popster



Demi schreef:
Roseberry schreef:
Demi schreef:
Ja haha met studentenov werkte het bij mij idd ook gewoon! En ook toen ik een abonnement had

zou wel gek zijn als er bij de bus ook al niks is afgeschreven? Wel gek hahahaha maar wil idd geen slapende honden wakker maken bij de NS dus ik ga ‘t mooi niet navragen
Ja slim! Misschien is het een bug ofzo? geeeeen idee
En als je toch een factuur krijgt kun je ze altijd nog mailen of ze een overzichtje voor je hebben met wanneer je gereisd hebt en hoeveel dat kostte per rit.
Jaa true! Zie net op de Mijn NS website wel dat het soms een paar dagen kan duren haha laaaaaaaame
Uit ervaring weet ik dat dit soms een week kan duren als het tegenzit. Ik denk wel nu het rustiger is dat het misschien al binnen een paar dagen er op staat. Ik weet niet of dat op tijd is?
Demi
Wereldberoemd



Desinteresse schreef:
Demi schreef:
Roseberry schreef:
Ja slim! Misschien is het een bug ofzo? geeeeen idee
En als je toch een factuur krijgt kun je ze altijd nog mailen of ze een overzichtje voor je hebben met wanneer je gereisd hebt en hoeveel dat kostte per rit.
Jaa true! Zie net op de Mijn NS website wel dat het soms een paar dagen kan duren haha laaaaaaaame
Uit ervaring weet ik dat dit soms een week kan duren als het tegenzit. Ik denk wel nu het rustiger is dat het misschien al binnen een paar dagen er op staat. Ik weet niet of dat op tijd is?
Ja ik las het net ook op het forum haha jammer dit sad De inchecks van de bussen staan er sowieso nog niet op

Het is geen probleem maar ik was wel benieuwd of hij nu m’n korting gepakt had of niet want ik wil m’n kortingsabonnement stop gaan zetten, maar misschien krijg ik dan weer gedoe met bewijzen dat ik ‘m toen nog wel had oid, maar dan zie ik ‘t wel

Wel vreemd dat dat zo lang duurt en dat ze je reisproducten niet laten zien (en dat NS Flex blijkbaar ook weer niet werkt met busabonnementen pfff)
Anoniem
Internationale ster



hh

en even helemaal off topic!! ik heb mn scriptie ingeleverd
Demi
Wereldberoemd



Meathead schreef:
hh

en even helemaal off topic!! ik heb mn scriptie ingeleverd
yay goedzo!!!!! nu lekker chillen!!
Anoniem
Popster



Demi schreef:
Desinteresse schreef:
Demi schreef:
Jaa true! Zie net op de Mijn NS website wel dat het soms een paar dagen kan duren haha laaaaaaaame
Uit ervaring weet ik dat dit soms een week kan duren als het tegenzit. Ik denk wel nu het rustiger is dat het misschien al binnen een paar dagen er op staat. Ik weet niet of dat op tijd is?
Ja ik las het net ook op het forum haha jammer dit De inchecks van de bussen staan er sowieso nog niet op

Het is geen probleem maar ik was wel benieuwd of hij nu m’n korting gepakt had of niet want ik wil m’n kortingsabonnement stop gaan zetten, maar misschien krijg ik dan weer gedoe met bewijzen dat ik ‘m toen nog wel had oid, maar dan zie ik ‘t wel

Wel vreemd dat dat zo lang duurt en dat ze je reisproducten niet laten zien (en dat NS Flex blijkbaar ook weer niet werkt met busabonnementen pfff)
Als het achteraf niet klopt kun je de klantenservice een bericht sturen. Ik heb wel eens achteraf geld teruggekregen
Anoniem
Queen of Queens



In de NS-app staan bij mij de reizen en kosten die daarbij horen
Om te kunnen reageren op forum topics moet je niveau minimaal Internationale ster zijn. Lees hier hoe je meer fans verdient.
Automatisch vernieuwen: ingeschakeld